SALAM VOKASMA

Terima kasih di atas kesudian anda meluangkan masa untuk melayari vokasma2mpav. Anda akan melihat aktiviti guru-guru dan pelajar-pelajar yang di jalankan di sekolah ini.







Friday, May 21, 2010

TAKLIMAT PROGRAM TRAINEESHIP BERSAMA IBUBAPA / PENJAGA










































Taklimat Program Traineeship Bersama Ibubapa di adakan adalah bertujuan untuk memberi matlumat kepada ibubapa / penjaga bahawa pelajar kursus kemahiran tingkatan 4 akan menjalani latihan industri di syarikat-syarikat yang akan ditentukan oleh pihak sekolah.
Program tersebut adalah arahan pihak Bahagian Pendidikan Teknik & Vokasional, Kementerian Pelajaran Malaysia di susun bagi tujuan memberi pengalaman sebenar tempat kerja, kemahiran, mengaplikasi pengetahuan yang diperolehi di sekolah, menyemai nilai kemanusiaan dan memberi laluan pekerjaan kepada pelajar.
Program tersebut akan bermula pada 21 Jun 2010 dengan pelajar akan berada di sekolah 3 hari dan di tempat latihan 2 hari. Diharapkan program berjalan seperti yang dirancang dan mendapat kerjasama dari pihak ibubapa / penjaga, syarikat-syarikat dan komuniti setempat. InsyaAllah....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

MPAV & KEMAHIRAN

Aktiviti-aktiviti yang dijalankan oleh pelajar-pelajar dan guru-guru MPAV & SKM dalam sesi pengajaran dan pembelajaran di kelas atau bengkel-bengkel.