SALAM VOKASMA

Terima kasih di atas kesudian anda meluangkan masa untuk melayari vokasma2mpav. Anda akan melihat aktiviti guru-guru dan pelajar-pelajar yang di jalankan di sekolah ini.







Friday, October 22, 2010

TAKLIMAT TINGKATAN 4 SESI 2010 DI SMK SERI SAMUDERA


















Pada 19 Oktober 2010 (Selasa) jam 10:30 pagi, Cikgu Shahabudin dan Cikgu Ali ditugaskan untuk memberi taklimat tingkatan 4 sesi 2010 di sekolah Menengah Kebangsaan Seri Samudera kepada pelajar tingkatan 3 yang baru lepas tamat PMR. Penerangan yang terperinci diberikan kepada pelajar tersebut termasuk kelayakan pelajar, kursus-kursus yang di tawarkan serta kelebihan-kelebihan menyambung pelajaran di Vokasma.
Pihak vokasma mengucapkan jutaan terima kasih kepada SMK Seri Samudera khasnya kepada Tuan Haji Abu Bakar (PK HEM), Tuan Haji Ahmad Redzuan (GK Kemanusian) dan Encik Adnan Md Isa (Kaunselor) kerana memberi peluang pihak Vokasma memberi taklimat kepada pelajar-pelajar mereka. Tahniah kepada guru-guru yang berjaya menjalankan tugas mereka dengan baik sekali.

MPAV & KEMAHIRAN

Aktiviti-aktiviti yang dijalankan oleh pelajar-pelajar dan guru-guru MPAV & SKM dalam sesi pengajaran dan pembelajaran di kelas atau bengkel-bengkel.