SALAM VOKASMA

Terima kasih di atas kesudian anda meluangkan masa untuk melayari vokasma2mpav. Anda akan melihat aktiviti guru-guru dan pelajar-pelajar yang di jalankan di sekolah ini.







Tuesday, April 27, 2010

MESYUARAT PELAKSANAAN PROGRAM TRAINEESHIP








Mesyuarat Pelaksanaan Program Traineeship telah di adakan pada jam 2:30 petang di Bilik Kualiti yang di hadiri oleh semua ahli jawatankuasa program tersebut. Perbincangan merangkumi perlantikan jawatankuasa dan senarai tugas-tugas serta tentaif program tersebut. Mesyuarat di pengerusikan oleh Puan Siti Arfah Bt Ibrahim (Pengerusi) dan turut di hadiri oleh Ustad Mohd Lotpi (Timbalan Pengerusi), Encik Wan Yusaini (Penolong Pengerusi I), Encik Zulkifli Ismail (Penolong Pengerusi II) dan Cikgu Zaki Demyati sebagai Setiausaha. Tujuan program tersebut di adakan adalah untuk memberikan pengalaman, kemahiran dan mengaplikasikan ilmu pengetahuan yang diperolehi di sekolah. Disamping itu untuk menyemaikan nilai keusahawanan dan memberi laluan pekerjaan selepas menamatkan kursus mereka.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

MPAV & KEMAHIRAN

Aktiviti-aktiviti yang dijalankan oleh pelajar-pelajar dan guru-guru MPAV & SKM dalam sesi pengajaran dan pembelajaran di kelas atau bengkel-bengkel.