SALAM VOKASMA

Terima kasih di atas kesudian anda meluangkan masa untuk melayari vokasma2mpav. Anda akan melihat aktiviti guru-guru dan pelajar-pelajar yang di jalankan di sekolah ini.







Monday, July 19, 2010

PROGRAM TEKNIK MENJAWAB SOALAN MPAV ELEKTRIK & ELEKTRONIK






























AJK P.A sYSTEM



































































Pada 18 Julai 2010 (Ahad) telah di adakan Program Teknik menjawab soalan MPAV Elektrik & Elektronik di Dewan Vokasma yang di hadiri oleh pelajar 4 & 5. Pihak sekolah telah menjemput 2 orang penceramah dari Sekolah Menengah Vokasional Telok Ayer Tawar, Butterworth Pulau Pinang iaitu Encik Abdullah Shima dan Encik Ishak Awang. Program bermula pada jam 8:30 pagi dan berakhir pada jam 12:30 tengahari. Pihak sekolah mengucapkan jutaan terima kasih pada kedua-dua penceramah kerana sudi meluangkan masa untuk masa depan para pelajar sekolah ini. Tidak lupa pihak sekolah mengucapkan terima kasih kepada guru-guru yang hadir dalam program ini iaitu cikgu Fadhlur, cikgu Yusop, cikgu Azman, cikgu Merzuki, cikgu Ghazali, cikgu Zanura, cikgu Maziah yang meluangkan masa bersama pelajar. Seterusnya pihak sekolah mengucapkan tahniah dan syabas kepada semua pelajar tingkatan 4 & 5 MPAV Elektrik & Elektronik kerana berusaha untuk menghadiri program tersebut. Tahniah Vokasma!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

MPAV & KEMAHIRAN

Aktiviti-aktiviti yang dijalankan oleh pelajar-pelajar dan guru-guru MPAV & SKM dalam sesi pengajaran dan pembelajaran di kelas atau bengkel-bengkel.